- Úvod
- Vše o nákupu
- Reklamace zboží
Co když musím zboží reklamovat?
Díky tomu, že se snažíme prodávat jen kvalitní produkty od ověřených dodavatelů, dochází u nás k nutnosti reklamace jen výjimečně a snažíme se je řešit co nejrychleji.
Podrobnější informace týkající se práva z vadného plnění naleznete v našich obchodních podmínkách zde.
Pokud taková situace nastane právě u Vás, co nejdříve nás kontaktujte následujícími způsoby:
- Vyplněním online formuláře viz níže
- Zasláním vyplněného formuláře na emailovou adresu: obchod@kmusic.cz (k emailu můžete přiložit i fotografie, které závadu dokumentují).
- Zasláním vyplněného formuláře prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb na adresu kMusic.cz, Na Vyhlídce 1194, 588 13 Polná.
- Oznámením reklamace v provozovně na adrese kMusic.cz, Na Vyhlídce 1194, 588 13 Polná. Reklamační formulář můžete donést již vyplněný nebo jej s Vámi na místě vyplníme.
Pokud jste pro oznámení reklamace využili možnost zaslání online formuláře či vyplněného formuláře emailem nebo poštou, tak Vás následně zkontaktujeme a domluvíme se na dalším postupu. Do té doby nám reklamované zboží, prosíme, neposílejte!
Způsob vyřízení reklamace se může lišit podle typu zboží a způsobu náhrady (oprava, výměna, vrácení kupní ceny, sleva).
Pokud bude třeba reklamované zboží doručit do naší provozovny a nemůžete tak učinit osobně, lze jej k nám zaslat přepravní službou (v tomto případě využijte služeb PPL, GLS, DPD nebo Zásilkovny).
Pokud budeme reklamaci řešit výměnou zboží "kus za kus" je možné domluvit se na tzv. výměnné zásilce, kdy Vám zašleme nové zboží a kurýr, který Vám jej bude předávat, od Vás ihned převezme balík s reklamovanou zásilkou. O provedení výměnné zásilky budete informováni předem emailem a je Vaší povinností mít zásilku k vyzvednutí připravenou. V příloze emailu Vám bude také zaslán štítek, který na balík nalepíte. Nemusíte tedy nikde nic vyplňovat ani objednávat svoz.
Zákonná lhůta na vyřízení reklamace je 30 kalendářních dní od přijetí reklamovaného zboží, pokud nebyla se spotřebitelem dohodnuta lhůta delší.
Věříme, že k těmto situacím bude i nadále docházet jen minimálně a pokud ano, určitě je vyřešíme k Vaší spokojenosti.
Kontakty:
Jan Kunc - 775 043 010
Michaela Kuncová - 775 116 649
email: obchod@kmusic.cz