Co když musím zboží reklamovat?
Díky tomu, že se snažíme prodávat jen kvalitní produkty od ověřených dodavatelů, u nás dochází k nutnosti reklamace jen výjimečně.
Pokud taková situace nastane právě u Vás, co nejdříve nás kontaktujte telefonicky nebo emailem (zde můžete problém nejen popsat, ale i přiložit fotografii, která jej dokumentuje). My Vás následně zkontaktujeme a domluvíme se na dalším postupu. Do té doby nám reklamované zboží, prosím, neposílejte! Způsob vyřízení reklamace se může lišit podle typu zboží, způsobu náhrady (oprava, výměna, atp.) i podle toho, zda nám reklamované zboží můžete osobně doručit nebo ne.
Pokud nám reklamované zboží nemůžete doručit osobně, lze jej k nám zaslat přepravní službou.V případě výměny zboží "kus za kus" je možné domluvit se i na tzv. výměnné zásilce, kdy my Vám zašleme nové zboží a kurýr, který Vám jej bude předávat od Vás ihned převezme balík s reklamovanou zásilkou.
Zákonná lhůta na vyřízení reklamace je 30 dní. My je řešíme téměř okamžitě.
Věříme, že k těmto situacím bude i nadále docházet jen minimálně a pokud ano, určitě je vyřešíme k Vaší spokojenosti.
Kontakty:
Jan Kunc - 775 043 010
Michaela Kuncová - 775 116 649
email: obchod@kmusic.cz